close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס מטפלות סוג 1 בקרית אתא

מערכת שורשכט חשוון, תשעז30/11/2016

אם את מרגישה שעבודה כאשת חינוך במעונות הגיל הרך יכולה להתאים לך, הינך מוזמנת ליצור קשר עם נציגי המכללה

תגיות:

אם אתם מתגוררת באזור הצפון ומעוניינת להשתלב כאשת חינוך לגיל הרך, הינך מוזמנת להצטרף אל קורס מטפלות סוג 1 בקרית אתא. מדובר בקורס מרתק העוסק בתחומים רבים שנוגעים לעבודתה של אשת החינוך, וגם פותח בפנייך המשך התמקצעות בקורס מטפלות סוג 2.

למי מתאים קורס מטפלות סוג 1

תנאי הקבלה לקורס אינם מחמירים במיוחד ולמעשה יכולה להשתתף בו כל מי שרואה את עתידה בתחום החינוך לגיל הרך. יחד עם זאת, על מנת לקבל את התעודה מטעם משרד הכלכלה יש לעבור את הבחינה החיצונית בתום הקורס, ולשם כך אכן נדרשות 12 שנות לימוד. מעבר לכך אין קריטריונים מיוחדים, אך לפני שאת נרשמת אליו כדאי שתשאלי את עצמך מספר שאלות:

  • חיבה לילדים – זהו כמובן כלל ברזל ועלייך לשאול את עצמך האם את נהנית ממגע אישי וקרוב עם ילדים בגילאי 0 עד 3 שנים. זכרי כי המגע החינוכי והטיפולי הוא לב ליבו של המקצוע.
  • תחושת שליחות – עבודה במעונות יום אינה רק לצורך המשכורת אלא מאפשרת לך להעביר ערכי חינוך חשובים, כגון ניקיון, עזרה הדדית, תקשורת ועוד. על כן, אם ברצונך לתת לילדים הרכים כלים בסיסיים שילוו אותם לאורך השנים, הרי שהמקצוע בהחלט מתאים לך.
  • עבודה קבועה – כאשר תתחילי לעבוד במעון יום תבחיני עד מהרה שאת נקשרת אל הילדים באופן רגשי, וגם הם אלייך. מדובר באחריות אישית המחייבת אותך להתמדה, בעוד את מהווה דמות קבועה ובטוחה עבור הילדים. המשמעות היא שבעבודה זו מושם דגש על הגעה מתמדת לאורך חודשי הפעילות במעון, והדבר יתבטא גם במשכורתך ובתנאים הסוציאליים.
  • מוכנות להשקעה בלימודים – עקב האחריות הגדולה שמוטלת על כתפיה של המטפלת הקורס היסודי עוסק במגוון רחב של תחומים מעניינים. מאחר שהוא נפרש על פני 800 שעות אקדמיות יהיה עלייך לברר עם עצמך את מידת הפניות. כלומר, בתקופה הקרובה תצטרכי לשלב בין התעסוקה הנוכחית, הורות ומשפחה, ובין מחויבות ללימודים. אמנם, במכללת אינטלקט אקדמון יתמכו בך באופן אישי ויעשו הכול כדי שתעברי את הקורס על הצד הטוב ביותר, אך גם את נדרשת להתגייס להשגת המטרה.

 

אם לאחר קריאת המאמר את מרגישה שעבודה כאשת חינוך במעונות הגיל הרך יכולה להתאים לך, הינך מוזמנת ליצור קשר עם נציגי המכללה. לפרטים נוספים, פני אל מכללת אינטלקט אקדמון ב- *9233.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה